15 March 2011

Tahun Ke 24


Yup!! Tahun ini sudah masuk ke 24 tahun aku hidup di bumi Allah ini. Alhamdulillah. Masih ada ayah dan mak, 9 adik beradik, 11 orang anak buah. Syukur sangat-sangat. Sehingga kini masih lagi belum berkahwin. Hehe.

Berkahwin? Syokk nyer!!! Siapa tak nak kan? Huahua. Tapi masih banyak lagi impian tak tercapai. Habis belajar pun lambat lagi. InsyaAllah grad masa usia 26 tahun. Kalau dibandingkan dengan mak aku masa tu mungkin mak aku dah lahirkan anak ke empat. Hehe. InsyaAllah, setiap perjalanan kita sudah di tentukanNya.

Amin 

3 comments:

  1. hep! hep! heppy birthday to U.may Allah bless U...ameen..=)

    ReplyDelete
  2. wah.. thank you.. thank you.. terharu.. sob..sob... ngeee

    ReplyDelete