04 November 2010

Testing Cacing Dalam Perut Part1


Hari ini lepas habis paper exam, aku ke pusat membeli-belah dengan merempit gaya sopan di jalanan bersama roomate. Aku pergi pun sebab teman dia je. Tiada niat untuk berfoya-foya. Bantuan ikhlas kepada teman. Tengah berjalan-jalan, aku pun singgah la ke farmasi  untuk membeli ubat cacing sebab teringat entry aku pasal Cacing Sumbat Usus. Baru teringat hendak beli. Hehe

Inilah ubat tu. Ada gambar family jiran belakang umah.

So, apa result dia selepas aku makan? Sebenarnya aku still tengah berkira-kira hendak makan atau tidak. Sebabnya, kawan aku cakap bila makan, nanti malam perut kita geli-geli macam cacing geletek. Kawan aku lagi sorang pula kata, tak rasa apa-apa. Buang air besar pun macam biasa sahaja. Yang aku bimbang sekarang ini, aku takut time aku makan karang 5, 6 kali aku masuk toilet. Haha. Kan sudah mengganggu konsentrasi aku untuk tidur. Cewah. Padahal takut hendak pergi toilet malam-malam sorang pulak tuh. Hehe. So, aku nak makan esok ajelah. Nanti aku update resultnya pula. Hehe


3 comments:

  1. eeeee!ni ubt matikn cacing or kuarkn cacing hdup2 drv pewut???xsgupnyeee~~

    ReplyDelete
  2. ok tak sabar nak tgok ubat tu punya respond hehehe

    ReplyDelete
  3. korang nantikan hasilnye ye.. hehe

    ReplyDelete