25 November 2010

Kids & Baby Photo Contest

Bila tengok picture kat atas ni, teringat gambar aku masa kecil-kecil dulu. Gila memang cute aku dulu-dulu. Haha. Tapi aku tak masukkan pun dalam contest ni sebab gambar tak tutup aurat. Dulu tak ada tudung express macam sekarang. Hehe. Thanks M sebab tag saya  untuk contest ni. 

 Kepada kawan-kawan blogger yang nak join contest ni boleh baca syarat-syarat penyertaan dengan klik gambar dekat atas or klik http://sweetlikekisses.blogspot.com/ . Tuan punya blog ialah Cik manis Safiyyah Osman. 

Setelah menyelongkar gambar-gambar yang ada, so aku pertaruhkan gambar ini:

Gambar ini di ambil ketika anak saudara aku, Aizat Hakimi (kiri sekali) bersama kawan seusia dia masa bermandi-manda dekat Port Dickson. Memang seksi and cute. Sila tutup mata kalau nak tengok.

Hadiah yang bakal dimenangi ialah Earing dari Lazo Diamod Jewellery. White Gold.

Aku tag pula kepada:

Good Luck !! Sekian, Terima Kasih


No comments:

Post a Comment