28 February 2011

My First Cake

Ulppp. Secara tiba-tiba air liur meleleh tengok kek birthday Maryam Fatanah.  Cepat-cepat lap supaya orang tak nampak. Nampak menyelerakan.  Happy Birtday to Maryam. Sweets 21years old dear.

Berbalik kepada tajuk entri, aku memang tak pernah sambut birthday. Tak pernah nak tiup-tiup lilin. Dapat hadiah birthday memang banyak dan itu zaman sekolah  dulu. Sebab masa tu konsep balas-membalas. Kalau nak hadiah kena bagi orang tu dulu. Tak aci kan? Dalam family pun tak pernah sambut sebab adik beradik ramai kot. Jenuh nak sambut. Hehe. Just wish. Itu sudah cukup menggembirakan :)

Sampailah satu masa tu in 2007, kawan aku Faizah buat surprise birthday dekat rumah dia di Skudai. Memang terkejut gila. Tapi sangat happy dan terharu sebab adik-adik lelaki dia yang comel turut menyanyikan lagu birthday. Masa tu rasa macam seusia dengan diorang pula. Hehe. Thanks Faizah. Memang tak kan lupa sampai bila-bila dan  malu bila ada pula pak cik dia yang lebih kurang pangkat abang dengan kami.  Sebab muda. Wink.. wink *_~


Yang specialnya, kek ni Faizah buat sendiri. Boleh tengok hasil usaha dia dan adik beradik dia. Sedap tau. Jangan di pandang dari luaran je. Hehe

Ini adik-adik Faizah yang comel dan petah bercakap. Sweet :)

Kepada Faizah dan juga Amelia, yang turut berpakat untuk suprise birthday itu, terima kasih banyak. Moga kamu berdua dipanjangkan umur :)  Birthday yang akan datang juga aku ada dekat Johor dan juga Singapura sebab pergi trip kelas. By the way, next week je. Hehe :)

4 comments:

  1. aaawwww...nmpak lg best je kek birthday aini ni..meleleh jap

    ReplyDelete
  2. Hhhuhuhuh sedpanye kek tu.. diet tolak tepi...

    ReplyDelete
  3. Maryam: cpt2 lap air liur yang meleleh tu.. hehe

    ReplyDelete
  4. daleela: tak yah diet2.. nikmati degn penuh perasaan.. hehe

    ReplyDelete