24 June 2012

Pekse oh Pekse

Bismillahirrahmanirahim.. Assalamualaikum sahabats :)

Pejam celik pejam celik, dah berlalu Semester 5. Sekarang tiba masa untuk exam. Exam saya start 27 June. Ok, lusa je lagi.. Tapi persediaan baru 10% untuk first paper.. Sebenarnya mood nak exam tak datang-datang lagi. Hehe. Semalam saya baru balik dari kampung.. Biasalah, kononnya balik kampung bawaklah balik nota sekali.. tapi, bertuah nak study. Buka beg pun tak.. Apatah lagi nak pegang pen. Hehe.. 

Sama juga kalau ada assignment, tak pernahnya nak buat kalau kat rumah. Kalau saya cuti sebulan, sebulanlah saya tak bukak laptop. Sampai kakak saya ingat saya tak ada laptop. Hehe. Itulah namanya menikmati cuti. Padahal bukan pergi jalan mana pun. Just duduk rumah. Tapi biasalah bila duduk rumah, dari pagi sampai petang, ada je kerja nak buat.. menyapu, memasak, mengemas.. itu belum termasuk lepak rumah jiran and berkumpul dengan kawan. Sungguh padatlah.. Hehe.. Tapi lepas ni saya tak ada semester break dah, sebab semester break kali ni saya ada praktikal.. :( hope datanglah semangat nak bekerja.. Semester depan, semester akhir saya. Alhamdulillah :)

This semester, as usual ada 5 papers final. Alhamdulillah, ada gap untuk each paper. Tak macam sem lepas, 3 paper, 3 hari berturut-turut. Tapi sebenarnya ok juga bila paper rapat-rapat ni, ada perasaan terpaksa push diri untuk study. Hehe. Kalau tak jadi cam sekaranglah. Manja-manja lagi and ada masa pula nak menulis blog.. Aisyyy.. 

Alangkah bahagia kalau sentiasa seronok study :)


Maka dengan ini, cewah.. saya ingin mengucapkan Selamat Maju Jaya kepada warga pelajar Uitm and rakan-rakan for this semester. Do your best and jangan online je.. Hehe.. Maaf if ada buat salah sepanjang semester ini... 


Tak nak Tak nak

Wassalam (^-*)

1 comment:

  1. wah..selamat maju jaya la anis. nanti cari mood keje plak kt umah yer

    ReplyDelete