07 August 2010

Kagum sungguh

Today is Saturday.. normally aku akn bgun solat sbuh then tdo blik.. hehehe.. tpu kalu korg xtdo blik melainkn korg kne teman mak p psr atau p joging ngn psgn msing2 (konon2 romntiklah joging sm2).. tp arini amat berbeza dr sabtu yg lps.. pg2 lg perut da memulas2 lalu memaksa aku p ke toilet hmpir 5x.. itu bru j yang smpat dkre.. haha.. ntah ap aku mkn la.. p penang, aku xmkn pun nc kndr.. aduyai.. redha.

ha.. lg stu bese aku akn tdo pas zhr dlm 10 minit.. k, tpu.. hmpir 2jm.. haha.. tp bukn tuk arini.. gara2 bju bertimbun aku bsuh pg td, aku thn mte aku dr tidur.. ap kaitn?? sebb takut ujn la yang... ap la.. sekrgkn musim ujn.. hehe.. 

So, ap j yang aku wat?? cnfrm la wat asgmnt.. ad ke?? hahaha.. aku duk ngdp laptop j arini membc blog2 peveret smbil gelak berguling2 keseorgn.. ehm.. malu.. blink2.. (*_~)



No comments:

Post a Comment