30 November 2011

Salam Maal Hijrah 1433

Assalamualaikum..

Minta maaf kepada teman-teman rapat sebab berminggu juga blog ni di privatekan. So, awak yang cantik-cantik tak dapat nak baca. Sebab apa di privatekan? Oh ye, saya perlukan masa untuk timbang baik buruk dalam banyak perkara.

Banyak yang saya fikirkan, the most important, apa tujuan saya berblog. Dulu, just suka-suka and ikut trend and paling penting masa tua-tua nanti banyak kenangan yang boleh  dimbas kembali. Konon-kononnya, nanti anak cucu boleh kenal lah saya ni macam mana kan? Then satu hari saya pikir, apa manfaat yang saya boleh bagi pada generasi saya akan datang? (dengan izin Allah).  Just diari? and what the input from what they read? Ehmm..

So, mungkin saya akan buat banyak perubahan pada blog ni. Harap dapat memberi manfaat pada pembaca. Thanks kawan-kawan sebab kamu semua sayang saya. Ececeh.. :)

Thinking of it

"Sesungguhnya Allah sayang pada orang yang dapat memberi manfaat kepada yang lain"

And harap dapat memberi sokongan yang berterusan :)

Salam Maal Hijrah utuk semua.


No comments:

Post a Comment